PRAVIDLA PRO PODÁVÁNÍ STÍŽNOSTÍ- informace pro uživatele
Pokud nejste s něčím spokojeni, neváhejte a kontaktujte nás. Díky tomu, že projevíte Vaši nespokojenost, můžeme začít pracovat na odstranění těchto nedostatků a tuto skutečnost bereme jako zkvalitnění našich služeb.
CO JE PŘIPOMÍNKA - upozornění na méně závažná pochybení, způsobená např. nedorozuměním mezi uživatelem a pracovníkem, kdy zpravidla dojde k nápravě nebo vyjasnění hned na místě.
CO JE STÍŽNOST – upozornění na porušování práv uživatelů, na nekvalitně prováděnou službu, na nevhodné chování pracovníků k uživatelům, na poskytování služby uživatelům.
KDO SI MŮŽE STĚŽOVAT - uživatel, rodinný příslušník, zákonný zástupce, jiná fyzická či právnická osoba zastupující zájem konkrétního uživatele.
STÍŽNOST SE PODÁVÁ V TOMTO POŘADÍ:
ZPŮSOB PODÁNÍ STÍŽNOSTI:
ÚSTNĚ - osobně nebo prostřednictvím další osoby jako je např. rodina, atp. Stížnost sdělí vedoucí služby nebo ředitelce Centra sociálních služeb Naděje Broumov, pokud chce podat stížnost na vedoucí služby.
Ústní stížnost může být i prostřednictvím telefonu:
PÍSEMNĚ (poštou, e- mailem)- osobně nebo prostřednictvím další osoby jako je např. rodina, atp.
Adresa vedoucí služby:
Domov se zvláštním režimem, vedoucí služby
Na Příkopech 27, Broumov 550 01
e- mail: schejbalova@nadejebroumov.cz
Adresa ředitelky Centra sociálních služeb Naděje Broumov:
Jiráskova 193, Broumov 550 01
e- mail: kasparova@nadejebroumov.cz
Adresa vedoucího Odboru sociálních věcí a zdravotnictví
Masarykova 239, Broumov 550 01
e-mail: andrs@broumov-mesto.cz
Na stížnost bude písemně odpovězeno do 30- ti dnů ode dne doručení stížnosti vedoucí služby.
Užitečné odkazy